Det är med dig jag vill dela mitt liv!

Jag och Mats har haft den bästa kvällen på evigheter tillsammans! ♥ Den var till och med bättre än när vi var i Sundsvall och åt middag och gick på bio.

Vi har suttit i soffan nära intill varandra, hållt varandra i handen och tittat på 2 filmer. Första filmen vi såg var ATM, den var bra men psykiskt jobbig.

Den andra filmen vi såg var Something Borrowed. Vi tyckte båda att den var jättebra och jag ville aldrig att den skulle ta slut, väldigt fin film :)

Vi har lyssnat på fin musik, kramats på vardagsrumsgolvet och nästan dansat tryckare

Vissa människor växer ifrån varandra men jag och Mats blir bara tajtare och tajtare. Vi har samma smak när det gäller det mesta och det händer väldigt ofta att vi från ingenstans tänker på samma sak och säger samma saker exakt samtidigt. Bra eller dåligt?

Vi känner varandra utan och innan!

Trots allt vi har varit med om genom åren så håller vi fortfarande ihop och är starkare än någonsin. Ingen trodde nog att vi skulle vara där vi är idag.

Att en kärlek kan vara så stark, det trodde jag aldrig. Vi hör ihop, så enkelt är det ♥

Jag har funnit mitt livs kärlek, mannen i mitt liv, den bästa pappan till våra barn och han är dessutom min allra bästa vän. Han finns alltid där för mig, stöttar mig, peppar mig och älskar mig för den jag är.

På onsdag firar vi 10 år tillsammans! 

Mats

Tack för att du finns i mitt liv, för att du är den du är Du är en underbar människa med ett väldigt stort hjärta Du gör alltid ditt bästa för att jag och barnen ska ha det bra

För mig är du perfekt

Jag vill dela hela mitt liv med dig ♥ 


Kommentarer
Postat av: michaelakarsater

Vad härligt det är att känna så! :)

2012-09-09 @ 16:37:52
Postat av: Josefin

Vad fint skrivit!! Det är ju helt underbart att man fortfarande håller ihop efter så många år och som du skriver att ni faktiskt får tajtare band mellan varandra är ju helt underbart :)!! Grattis till 10 år :)

2012-09-09 @ 19:27:44
URL: http://readminadays.vimedbarn.se
Postat av: Yohanna - mamma till 2 :)

Sååååå härligt att du känner så - och att ni tillsammans har det SÅ bra!!!! Sååå glad för din skull.!!! <3

2012-09-09 @ 20:00:30
URL: http://maiplu.se
Postat av: Sandy

Såå härligt att läsa! Man blir så glad för er skull. :)

2012-09-09 @ 21:41:27
URL: http://www.minbebis.com/blogg/sissy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0