I´m ready!

Nu är jag klar med alla kvällsbestyr och hela familjen ligger och snarkar! Ska försöka sova snart jag med men jag känner på mig att det är dags för bäbisen att titta ut snart, har haft den känslan sedan jag kom hem ikväll :D Men nu är allt ordnat inför morgondagen så jag känner mig lugn! Nora klarar sig säkert utan mig, hon kommer ju att fylla år fler gånger men chansen att jag ska få medverka vid en förlossning kommer nog aldrig igen. Men det vore ju typiskt om bäbisen skulle komma just imorgon, av alla dagar ;) Trots att dagen blev lite smått stressig och inte som planerat så har det varit en riktigt bra dag. Amanda var med oss till huset och var som en ängel hela tiden. Och så vill jag TACKA Jens och Nathalie som kunde passa Nora och Freja under tiden, ni är guldvärda! ♥  

Som sagt, lite sömn skulle nog vara på sin plats nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0