Jag vill sova ostört!

Jag har så ont i nacken och ryggen. Jag är trött. Jag vill kunna ligga precis som jag vill i sängen. Jag vill sova ostört.

Frejas sömn har varit ganska okej fram tills för några dagar sedan. Hon har alltid somnat vid 19-20 tiden i sin säng och sedan vaknat runt halv 1 och då har vi tagit in henne till våran säng. Där har hon somnat om direkt och sedan sovit tills det är dags att kliva upp då klockan ringer.

De senaste nätterna har varit kaos! Visst har hon varit sjuk osv. men jag är helt slut nu. Hon har somnat i vanlig tid i sin säng men sedan vaknat efter bara någon timme. Efter det har hon inte kommit till ro. Hon ligger och vänder och vrider på sig, sätter sig upp, lägger sig neråt, klättrar på oss och kan inte somna riktigt. Hon verkar drömma mycket och rätt vad det är så skriker hon rätt ut i sömnen!

Jag längtar tills den natten då hon sover en hel natt rätt igenom, i sin egna säng! ♥


Kommentarer
Postat av: Yohanna

Gaaaaaaaa, been there done that!!! Lillan hade en period kring min graviditet (då jag var höggravid) samt en bit efter då hon låg hos oss väldigt mkt av natten och snurrade som rena tornadon och jag höll på att bli galen!! Jag har faktiskt valt nu att inte sova i våran säng, utan i vår "gästsäng" för att få ro och amma i lugn & ro på natten och inte behöva bry mig om "alla andra" i sängen.. Å så får alla ro - nu har hon visserligen inte kommit in till sambon i vår säng förrän tidig morgon.. Men all morgonstress och nattstress är sjukt jobbigt tycker jag, och lillen är så lugn på natten.. han bara grymtar lite när han vill äta..

2012-09-16 @ 11:28:43
URL: http://maiplu.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0