Jobbig natt!

Hade hoppats på att få en liten sovmorgon idag men Freja hade inte alls samma tanke som mig! Visserligen låg vi kvar i sängen till halv 9 men Freja har inte sovit så bra inatt, känns som att hon inte har sovit alls faktiskt :( Hon har snurrat, vridit och vänt på sig, klättrat och varit jättegnällig. Tyckte mig se en tand som är på gång i överkäken bredvid ena framtanden så jag hoppas den kommer fram snart och att hon blir som vanligt igen..

Har precis kommit ut ur duschen, Mats är nere och hjälper hyresvärden med en garderob som vi ska få ut till hallen. Äntligen har vi någonstans att förvara alla vinterkläder! :)

Det är den 15:e idag vilket innebär att ny vikt, nya mått och bilder ska tas! Jag har redan vägt mig men jag väntar på att Mats ska hjälpa mig med mätningen och bilderna.

Trots en väldigt dålig månad då det gäller både mat och träning så har jag ändå gått ner lite i vikt. Funderar på att prova några gamla favoritjeans och se om jag får på mig dom, det vore ju helt underbart! ♥

 


Kommentarer
Postat av: Yohanna

Åh fyyyyyy ja, dessa tandperioder minns man :( Huuuvaligen! Lillan fick typ diarré och jätteont, och alltid två tänder i taget, usch!

2012-09-15 @ 14:23:10
URL: http://maiplu.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0