Mats med sina gulliga kommentarer!

Min blivande man kan det där med att ge fina kommentarer. Minns ni vad han sa sist jag färgade håret? Om ni inte gör det så gav han mig en skum blick och sa "spännande".

Idag fick jag en ännu bättre kommentar då jag kom ut ur duschen: "Men för i helvete kvinna, happy new year"

Vet inte hur jag ska tolka det men jag antar att han inte gillade färgen så värst mycket och jag är villig att hålla med honom. Håret är nästan svart!

Aja, tur att det går att färga om. Gör om, gör rätt!


Kommentarer
Postat av: Zandra

Oj, vad körde du med för färg denna gång? :)

2012-09-20 @ 21:31:49
Postat av: Sandy

I princip alltid när man färgar håret åt det bruna/svarta håret så blir det väldigt väldigt mörkt men efter ett par tvättar och dagar är det betydligt mycket ljusare. Så har det iaf varit alla gånger jag färgat det brunt! :)

2012-09-20 @ 21:48:10
URL: http://Www.minbebis.com/blogg/sissy
Postat av: Janina

vad var det för färg du hade i? :-)

2012-09-21 @ 00:51:19
URL: http://minbebis.com/blogg/myfamily/
Postat av: Christina

Vi ska inte gifta oss än på ett tag iaf =P

2012-09-21 @ 09:00:25
URL: http://www.christinalicious.blogg.se
Postat av: Laura

Du är en person som tycks passa i alla färger :)
Jag tkr att du passar bra med både svart, rödbrunt och blont.

Själv slutade jag färga håret för ett par år sedan. Omg vilket hår jag har fått. Visste inte ens att jag har en ganska vacker färg i håret. Vilken är din naturliga hårfärg?

2012-09-21 @ 11:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0