På vift!

Min sista helg som föräldraledig!! Tänkte ligga kvar i sängen länge och njuta men istället ställde jag klockan och for iväg på klädloppis :) Eftersom jag hittade det mesta förra helgen så var jag inte på jakt efter något speciellt men fyndade några byxor och tröjor till alla tre! Nu är vi på väg till Malin och Emil. Mats och Emil ska åka iväg och titta på hockey och vi andra funderar på att åka till Huljen och hälsa på mamma/mormor och titta på loppisen där! :) Inte det bästa vädret men vafan.. Jag har ju ett par gummistövlar! ;) image

Kommentarer
Postat av: Isabella

Ja, jag har med fått höra det så tänkte ge mig på att testa det denna graviditeten så kanske jag slipper såna ryggproblem i slutet av graviditeten denna gången! :)

2012-09-01 @ 11:34:18
URL: http://Hoomlan.vimedbarn.se
Postat av: Yohanna - mamma till 2 :)

Vad kuuuuul, visa din fynd sen vettja :)

2012-09-01 @ 15:57:24
URL: http://maiplu.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0