Spyfärdig!

Det har varit tomt här på bloggen idag! :( Vi har haft fullt upp med rehabmöte på sjukhuset, kalas för Nora och sedan har jag varit och tränat! Jag började med att sträcka ljumsken under uppvärmningen på PT:n men jag körde på så gott jag kunde och jag svettades som en galning. Är fortfarande spyfärdig så här en timme efteråt, det måste betyda att det var ett bra pass ;)

Nu ska jag dra en vinnare i tävlingen och sedan är det bara att krypa ner under täcket och hoppas på att det kommer en bäbis inatt! :) Kanske ska ta och packa en BB-väska jag med!? Kanske något ombyte, kameran, block, penna och något att äta :D


Kommentarer
Postat av: Janina

oh så spännande, kan ju bli bebis när som helst nu!

ja jag kan erkänna att jag är väldigt sugen på en till men absolut inte nu, så mycket som jag klagar över att det är rätt jobbigt just nu hehe. Men sen när allt lugnat ner sig och barnen är större och mer självständiga så hoppas jag på en till, kan inte få bort det där suget! ;-)

2012-09-11 @ 22:46:59
URL: http://minbebis.com/blogg/myfamily/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0