Freaky friday!

Idag är det fredag, men det visste ni kanske redan!? ;)

Det tog emot att kliva upp imorse, Mats låg och höll om mig och jag kunde ha legat kvar i hans armar hela dagen.
Är det något vi är dåliga på så är det närhet. Kramar, pussar, hålla handen osv.
Vi vet om det båda två men det har liksom bara blivit så :/

I helgen har vi inga som helst planer men jag är lite sugen på att åka till Birsta och pappa.
Skulle vilja titta efter lite skor och kläder som barna kan ha på bröllopet och så måste vi ha vårskor hela högen.
Det var ett tag sedan vi träffade pappa sist och jag har hört att han både skulle behöva klippas och rakas ;)
Får se vad familjen säger om det!

Solen lyser och det ser ut att bli en riktigt bra dag idag♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0