Fullt ös medvetslös

Här har det varit full rulle hela eftermiddagen och kvällen!

Vi tog ju med oss Liam hem från dagis idag och det har varit full fart på både honom och Freja tills det var dags för honom att åka hem.
Dom har jagat varandra och sedan lekte vi monster allihopa och det tyckte dom var skitkul!
Antar att han var helt slut när han kom hem vid 19 :)
Hoppas på att ha honom snart igen.

Som tack för att vi var barnvakt så fick vi en bukett med tulpaner av Zandra♥

Jag har även hunnit med mina squats och plankor, just nu känns benen som spagetti.
Undrar hur det kommer kännas imorgon då jag ska ösa på med 110 st?
Sedan får jag iallafall vila en dag :)

Har precis tagit fram min konstnärliga sida och börjat skissa på designen till nya bloggen som jag snart flyttar över till.
Vill ha allt klart först annars kommer det att se ut som skräp för alltid :P
Ska fixa fram några koder och bilder och sedan skickas beställningen iväg.
Hoppas på att det blir bättre än vad det ser ut på papperet!


Because I´m worth it! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0