Glädje och ångest!

Idag har vi äntligen träffat våra efterlängtade vänner ♥
När jag kramade om Marie då hon kom så var tårarna inte långt borta.
Min fina fina vän.

Vi fikade och pratade i några timmar innan dom var tvungna att åka igen.
På söndag ska vi ses igen och då blir det bio och middag i Sundsvall :)
Hoppas på att vi hinner ses en snabbis igen innan dom åker hem på tisdag.

Usch, jag har redan ångest inför den dagen.
Tårarna kommer att rinna som vanligt då vi skiljs åt :(

FÖRHOPPNINGSVIS kan dom komma upp till vårat bröllop...
Annars får vi åka ner över en helg då jag har semester!

Att vara ifrån varandra så här länge är inte alls kul, saknaden blir alldeles för stor.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0