Håret före och efter

Jag ångrar att jag inte bad om en bild på hur håret såg ut innan det klipptes.
Herregud hur det såg ut, att ingen har sagt åt mig att klippa mig tidigare!!

Är riktigt nöjd med håret nu och i början av juni ska jag dit igen och ljusa upp det lite till och planera lite uppsättningar inför bröllopet! :)

Det var skönt att få sitta och bli omhändertagen i 3 timmar.
Det fattades bara en ansiktsbehadling och lite massage ;)

Jag fick ögonbrynen plockade också och nu har dom nästan samma form, någon färg behövdes inte.
Nu kan jag sluta måla mina buskar! :D

Köpte även med mig silvershampoo och vårdande balsam som ska göra håret ännu finare:
Första gången jag ska testa produkter från frisören, känns lyxigt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0