Jag är nominerad!

Jag har blivit nominerad till Mix Megapol´s tjejplan!
Det roliga är att jag inte har någon aning om vem det är som har nominerat mig :)

Jag kommer att sitta klistrad vid radion mellan den 15-26/4 och hålla tummarna tills dom blir blå för att jag ska få vinna en av platserna!

Det skulle vara så fruktansvärt underbart att få åka iväg med ett gäng tjejer och bara njuta i en veckas tid.

Har kommit på en massa bra saker med denna resa.

Det skulle kunna bli som en sjukt rolig möhippa.
Jag skulle få en snygg solbränna inför sommaren.
Det blir lite som en bröllopsresa i förväg (Mats vill inte åka utomlands).
Och så finns det en massa andra bra saker också givetvis :)

Åhhhh... jag kan inte ens beskriva hur gärna jag skulle vilja vinna!!

Snälla gud, om du finns, låt mig bli en av de lyckliga tjejerna på detta plan ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0