Sovmorgon var det ja!

Jag och Mats såg en skitbra film igår, jobbig men bra.
Vi satt under filten och höll varandra i händerna under nästan hela filmen.
Jag hade hjärtklappning emellanåt och kunde knappt andas.
Kan verkligen rekommendera filmen GONE

Vi somnade i bra tid och jag såg fram emot en riktigt härlig sovmorgon.
Både jag och Mats vaknade 06.30 då jag fick ett sms av mina kära syster, tack Malin ♥
Efter en stund kunde vi faktiskt somna om båda två och sov till 10!

När jag satte mig upp i sängen så kände jag att jag hade ont i hela kroppen, funderade på hur jag hade sovit inatt.
Men sedan slog det mig att jag körde ett hårt pass på gymmet igår!!
Alltid lika härligt med träningsvärk.

Har gjort mina squats för dagen och ätit frukost.
Sitter och väntar på att Nora ska komma hem, hon har ont i huvudet och känner sig sjuk.
Amanda och Freja får vara med farmor en liten stund till.

Jag fick en fråga om hur jag gör mina squats så det kommer upp ett inlägg om det lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0