Sponsrad Video: Tallink Silja Galaxy Partykryssning

Jag har varit på kryssning 1 gång i mitt liv, tror det var -94 då jag åkte med min mamma, moster och kusin.
Tror att min tremänning och hennes mamma också var med.
Jag var då 10 år så det var inte så mycket party men jag dansade iallafall en del med alla "gamlingar".

Det jag kommer ihåg var att jag spelade på såna där automater där man stoppade i en enkrona och så kunde man vinna en hel del med lite tur.
Det gjorde jag men dom blev stulna av ett gäng finnar innan jag hann plocka upp alla mynt :/
 
Har varit sugen på att åka iväg på en partykryssning någon gång men det har aldrig blivit av.
Får jag inte komma med på tjejplanet så kan väl någon kidnappa mig och dra iväg mig på en 23-timmars kryssning? :)
Skulle vara sjukt kul!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0