Tidig födelsedag ♥

Man kan nästan tro att det är min födelsedag idag men det är faktiskt en månad kvar tills dess!

Jag har fått 3 paket med posten och det var väldigt trevligt innehåll i dom allihopa :)

Till att börja med ska dessa 2 stackars borstarna äntligen bytas ut.
Jag vågar inte ens berätta hur många år jag har haft min (mammas) rougeborste!

Jag köpte ett set med 12 olika borstar från Let´s deal för bara 199:-
(värdet är ca 800:-)

 

Det andra paketet var från Parelle.
Jag beställde lite färg till mina ögonbryn och läppar, fick dessutom 2 andra produkter att testa :)
Gratis är alltid gott!

Ni undrar säkert vad det var i det tredje paketet också men det kommer ni att märka med tiden... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0