En bättre dag

Jag mår lite bättre idag men är fortfarande väldigt trött.
Freja vaknar mellan 04.30-05.00 varje morgon nu och efter någon timme så somnar hon om.
Men det kanske är lika bra att börja vänja sig vid att kliva upp istället för att ligga kvar i sängen, snart är det dags att återgå till rutinerna igen!

Vi har fullt upp i helgen och jag håller på att skriva listor så jag vet vad som ska ordnas, packas och styras upp.
Idag börjar drakcupen så Nora har sin första match 14.40.
I eftermiddag måste vi fixa all packning till tjejerna, handla hem fika, stryka kläder och lägga oss i vettig tid.

Imorgon ska jag och Mats på bröllop, nu är det min kusins tur att få gifta sig :)

På söndag är det förhoppningsvis fotboll hela dagen.

Till veckan ska vi hinna med:
*Grillning hos pappa
*Träffa Per, Marie och lilla Alicia
*Träffa Zandra och Liam
*Frejas födelsedag
*En massa träning

 

En snart 2 år gammal bild på våra fina tjejer ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0