Första skoldagen och fotbollskarriär!

Det har verkligen hänt mycket idag.
Stora tjejerna började i skolan igen, Nora i 4:an och Amanda i 1:an.

Nora har varit skittaggad inför skolstarten medans Amanda har varit jättenervös!
Men dagen hade gått jättebra och dom hade haft superkul och längtar tills imorgon :)
 
Noras mentor har jag inte hunnit träffa än men Amandas fröken verkar jättegullig.

Under tiden barnen var på skolan så for jag till Nathalie helt ensam för första gången på jag vet inte hur länge.
Vi fikade lite och satt och surrade :)
 
 
Efter att skolan slutat så for vi ut till pappa och åt lite tårta.
Han var mycket nöjd med presenten som han fick av oss!

Men det bästa med dagen var nog att Amanda har påbörjat sin fotbollskarriär!!
Hon tränade med en hel drös med tjejer ikväll för första gången och tyckte att det var jättekul.
Och på lördag gör hon sin första match :D
Dom är ca 40 tjejer i truppen så det kommer nog att ta ett tag innan vi lärt oss några namn.
Dom är bara 3 tjejer från solenskolan tror jag och resten kommer härifrån från vårt område.
 
 
En bra dag med andra ord! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0