Skvaller på stranden

Idag har jag och tjejerna varit på stranden, Mats låg hemma på gården och stekte i solen istället.
Vi var nästan först på plats och vädret var helt otroligt!
Det gick knappt att gå i sanden vissa stunder för att det brändes.
Vid 13.30 började det att blåsa ganska rejält, tjejerna frös och ville inte bada nå mer så vi fikade när Freja hade vilat klart och sedan for vi hem.

Freja badade i baljan och Nora och Amanda blev dränkta av vattenslangen :)

Tycker det är så intressant att ligga och lyssna på en massa strandskvaller.
Igår var det 2 Stockholmsbrudar som diskuterade solbrännor och idag fick jag höra lite tankar om graviditeter och barnafödande! ;)
Man får verkligen höra om allt mellan himmel och jord!

 


Jag hoppas att det inte var den sista dagen på stranden för i år.. känner mig inte redo för hösten än!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0