Fnittriga tjejer!

Nora har haft en kompis här sedan igår och det blev en sen natt för både oss och tjejerna.
Har aldrig hört så mycket fnitter någon gång tidigare tror jag.
Dom fnittrade nästan konstant i 12 timmar! :)

Vid 23.30 gick dom in på toaletten och jag hörde en jäkla massa vatten och skrik.
I duschen stod tjejerna med kläderna på och hällde kallvatten över varandra.

Efter mycket om och men så gav dom sig så jag kunde göra mig klar för att lägga mig.

Helt plötsligt kom dom på att E's mobil var försvunnen, vi letade allihopa och vände upp och ner på Noras rum.
Mats var helt hundra på att han hade sett den på Noras säng bara en stund tidigare.
Vi letade verkligen ÖVERALLT!!

Sedan började jag tvivla på att han verkligen hade sett den där så jag gick ut i hallen och kollade i E's jacka.
Gissa vad som låg i jackfickan! ;)

Slutet gott, allting gott.

Klockan var en bit efter 1 innan jag somnade och jag hoppas att tjejerna la sig när vi sa till..

Dom sover fortfarande iallafall ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0