Lik en kändis

Genom åren har jag fått höra att jag är lik både Sanna Bråding och Eva Röse.
Senast var det en fröken på dagis som tyckte att jag var jättelik Eva Röse men det var ett tag sedan nu men idag kom det en kommentar till..

Jag och Amanda satt och tittade på Musikhjälpen och när Sanna Bråding kom in i buren så sa Amanda direkt:
-Men mamma, det där ser ju ut som du!

 
 
 
 
 
 
Jag har jättesvårt att se några likheter själv och det är jättesvårt att hitta bilder där vi är lika varandra.
Det är väl mer ögonblick där man kan se likheter, någon gest, rörelse eller så.

Men det är alltid kul att lika någon "kändis", Eva Röse ser dessutom riktigt bra ut! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0