Tvättdag!

Vi fick en liten sovmorgon imorse.
Jag vaknade strax före 8, riktigt skönt!

Nora är i Matfors hela dagen och spelar innebandy och vi andra tvättar och myser.
Vi har inte hunnit med tvätten under veckan så det var ett rejält berg att hugga tag i igår.
Vi hann köra några maskiner men hann inte med allt innan vi gick och la oss så vi kör dom sista maskinerna idag.

I början av månaden fick jag hem ett stort paket från Buzzador med en massa produkter från Vanish!
Riktigt uppskattat faktist :)
Sedan dess har vi använt pulvret i varje maskin och kläderna är inte lika fläckiga längre.
Frejas kläder har alltid vara svåra att få ren eftersom hon äter med halva kroppen  :P
 
Jag har även gjort ett fläcktest.. Hur gick det då?
 
 
Riktigt bra resultat, eller hur?
Dom här produkterna var inte till för att ta bort smink, det finns någon gel för det men jag kunde inte låta bli att testa ändå.

Till och med min vita jacka blev vit igen.
Så här såg den ut före!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0