Vintern är här!

Snön kom verkligen sent i år.
Igår fanns det inte en snöflinga på marken men det var en helt annan syn vi vaknade upp till idag.

Helt otroligt hur mycket det kan snöa på en natt.
Behöver jag ens säga att ungarna är överlyckliga? :)

Det var en del snö att sopa bort från bilen och jag vet inte hur många plogvallar jag har fått köra igenom på väg till jobbet.
Tur att vi har ett monster till bil som tar sig fram överallt ;)

Klockan 10 tänkte jag försöka ta mig ut och fara och träffa pappa på rehab.
Var några veckor sedan vi sågs sist så det ska bli kul ♥

Freja är hemma och har en ledig dag idag med Mats, dom har det dom gör ute på gården... Skotta, skotta, skotta :P
 
Själv myser jag inne i värmen på mitt rum :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0