Alla ♥-ans dag!

Min morgon var underbar!

Mats klev upp med Freja när hon vaknade en stund innan 5 och jag kunde sova vidare till halv 6. Sedan fixade han mina mackor och dukade fram frukost till mig :) Vilken kille jag har!!

Det blir inga presenter eller blommor i år, kärlek kan ges på så många andra sätt istället ♥

Amanda har suttit och gjort en massa kort i skolan till de hon tycker om. Minns själv när jag var liten och gjorde små fina kärlekbrev till killarna som jag gillade :)

Nu är det Facebook, Twitter, Instagram, sms och bloggar där man förklarar sin kärlek istället...

Tänk att jag har älskat dig i 3 808 dagar 91 392 timmar 5 483 520 minuter

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0