Bästa dagen på vääääldigt länge!

Vilken dag det har varit, fler såna här tack! :)

Det fina vädret fick mig på riktigt bra humör tidigt på förmiddagen och det har hållt i sig hela dagen, har haft härliga vårkänslor.

Har varit och tränat ikväll, det blev ett bodypump pass och jag körde med lite mer vikter än jag brukar.
Det resulterade i att jag var alldeles skakis och illamående när jag kom hem.
Armarna och benen skakar fortfarande när jag rör dom, får se om jag kan gå imorgon ;)
Det kändes riktigt bra och jag är nöjd över att jag vågade lägga på lite extra!

Sedan har jag hunnit med en hel del.
En lång dusch, rakat benen, filat fötterna, smörjt in kroppen, filat naglarna och målat dom :)

Och dessutom är det den bästa tv-kvällen på hela veckan.
Sveriges mästerkock och Grey´s!!

Happy girl! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0