Det blev en känslosam kväll!

Nu har jag rensat igenom alla bilderna på datorn. Jag var nära att börja gråta flertalet gånger, speciellt då jag gick igenom bilderna från semestern i somras!

Jag saknar våra underbara vänner Per och Marie så mycket att det gör ont. Vi bor alldeles för långt ifrån varandra och vi har inte setts på flera månader. Det har hänt en del sedan sist och jag är så ledsen över att jag inte har kunnat vara med vid dessa tillfällen! Som jag känner just nu så skulle jag kunna sätta mig i bilen direkt och åka alla 60 mil bara för att få krama om Marie ♥

Älskar er!

 

När jag sedan kollade igenom alla bilderna då Maya kom till världen så var tårarna inte heller långt borta. Det var en sån mäktig känsla att få vara med på deras förlossning, det går inte att beskriva. Jag hoppas verkligen att jag får vara med om detta igen ♥

Nu rinner tårarna iallafall, jag kan inte hindra dom från att komma. Det blev en känslosam kväll till slut. ♥


Kommentarer
Postat av: Marie

Ååh, hjärtat! Saknar er med. Förhoppningsvis kommer vi upp till påsk ❤

2013-02-16 @ 00:02:19
URL: http://marielindberge.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0