Magsmärtor (2013-02-21)

Jag har haft ännu en natt med alldeles för lite sömn.
Kunde inte somna pga magsmärtor och en snarkande karl!

Jag har aldrig haft mensvärk i hela mitt liv, möjligtvis någon enstaka gång med lite molande värk.
Alla andra i min familj har alltid lidit av extrem mensvärk och jag har tyckt synd om dom.

Något har hänt med kroppen sedan jag fick Freja.
Jag känner av varenda ägglossning och får jätteont i nedre delen av magen och ibland en bit bak på ryggen!
Får även en del mensvärk men ägglossningen är fan så mycket värre :/
Det sägs ju att dom som har haft mycket mensvärk inte känner av det lika mycket efter att dom har fått barn.
Men jag har aldrig hört att det kan bli tvärtom.

Igårkväll låg jag och vred på mig i sängen och när jag klev upp för att dricka lite vatten så blev det ännu värre.
Somnade efter 12 någon gång!

Någon mer som lider av ägglossningsvärk?

 

Jag kör all in på lila idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0