Nästa evighetsprojekt påbörjat!

Nu har jag fått ut alla barnkläder på FB och efter en liten utskällning från Mats så har jag nu påbörjat nästa evighetsprojekt. Rensa ALLA bilder och filmer på datorn!

En hel del ska raderas, en del ska framkallas och resten ska brännas ut på skivor. Herregud, vi har ju inte framkallat bilder på typ 2½ år så det är en hel del att gå igenom :/

Men men.. det kommer kännas skönt då det är klart och sedan får vi gå igenom bilderna med jämna mellanrum!

Hoppas ni får en trevlig kväll!! :D

 


Kommentarer
Postat av: Kicki

Jag kan rekommendera att köpa en STOR extern hårddisk... jag brände ner foton på skivor tidigare men efter ett tag blev det lite för många... bättre att ha alla på hårddisk tycker jag... ett tips från mig till dig =)

/Kicki

2013-02-18 @ 09:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0