Smider planer och skissar!

Det blev hela 5 timmars sömn inatt! Hade lite svårt att somna, jag och Mats låg och funderade över bloggens framtid (det är väldigt viktigt!) Förhoppningsvis sker det en del förändringar framöver.

När jag gick upp för att dricka lite vatten innan jag skulle sova så kom Amanda, tror hon gick i sömnen för hon sluddrade bara en massa och det gick inte att få kontakt med henne. Hon bar på en massa kläder som hon skulle gå ut med!?

Till slut så vaknade hon till och kissade innan hon gick och la sig igen.

När hon kom upp imorse så frågade hon vem som hade tagit hennes byxor! :)

 

Ha en bra dag! ♥

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Läskigt, jag och Emil satt och pratade om sömngångare för någon dag sedan. Jag sa att jag visste inte vad jag skulle göra om Maya börjar gå i sömnen. tycker det är så läskigt:P

2013-02-18 @ 08:56:10
URL: http://minbebis.com/blogg/forvantansfull

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0