Snoozedödaren!

Det finns både för- och nackdelar med Mats nya medicin. Fördelen är att han mår lite bättre och har mer energi men nackdelen är att han vaknar före 5 varje morgon!

Detta resulterar i att han blir störd av mitt snoozande på mornarna då han försöker somna om :( När jag var yngre ställde jag klockan på den tiden jag skulle kliva upp och när den ringde studsade jag ur sängen. Nu för tiden så lurar jag mig själv och tycker att det är så skönt att få sova vidare en stund efter att klockan har ringt. Jag ställer klockan på 5 och snoozar sedan till kvart över och klockan ringer med 5 minuters mellanrum.

Igår hotade han mig med att få flytta ut till soffan!!

Imorse ringde klockan 5, Mats var vaken men han var snäll och lät mig få snooza en gång till 5 över och sedan klev jag upp! Jag fick lite extra tid till att hinna platta håret imorse :)

Antar att snoozningens tid är förbi nu...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0