Upp som en sol, ner som en pannkaka (2013-02-21)

Humörsvängningar så det skriker om det!
Igår var jag på strålande humör och idag har jag känt mig jättelåg. Har varit extremt trött, ofokuserad och lite stressad.

Nu har det lugnat ner sig en aning och jag börjar få koll på läget.

Barnen ska åka till mamma i helgen, jag har längtat efter en barnfri helg för att få ladda batterierna och bara få vara med Mats.
Få härliga sovmornar och fara och fota lite...
Men eftersom jag heter Jannice så drar jag på mig en massa annat som skapar lite stress.

Fick veta igår att det ska vara en loppis här i stan på lördag och att det fanns 2 bord lediga så jag skyndade mig att boka ett så jag kan sälja iväg en massa kläder!
Så någon sovmorgon blir det inte på lördag iallafall, ska vara på plats vid 7.3o för att ta en bra plats och börja packa upp allting.
Förhoppningsvis får jag sälja iväg en del så att det är värt mödan, men vi får väl se ;)
Har sorterat iordning allt i påsar nu iallafall, det blev en hel del.
Varenda krona som jag går plus kommer att läggas i bröllopskassan ♥

Behöver ladda med lite sömn så jag ska ta och krypa ner i sängen nu.


Kul humör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0