Effektiv!

Äntligen har jag tid att sätta mig ner och bara vara. Har haft fullt upp hela dagen!

Jag fick fara från jobbet 14.30 och hämta hem en febrig Freja från dagis :( Det går tydligen höstblåsor där nu och jag hoppas för allt i världen att hon klarar sig undan det.

Sedan hämtade jag barna från skolan, skjutsade Zandra och Liam på affären och for hem till sjuklingarna och började med middagen. Mats är inte heller nå pigg, förutom världens förkylning så har han en hel del biverkningar från den nya medicinen :(

Efter middagen och fram till nu har jag gått an som bara den. Har plockat, vikt en STOR hög med tvätt med hjälp av Nora och Amanda, plockat lite till, lagt in alla kläder i allas garderober, plockat lite till och nu känner jag att det räcker för idag! :D

Ska bara sitta i soffan och titta på tv:n med Mats och äta glass, det förtjänar vi ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0