Jag överlevde!

Vilken skön känsla det är när man har tagit sig igenom ett tungt träningspass som har kört slut på varenda kroppsdel! :) Jag klarade det igen.

Idag var det fokus på stabilitet så det var en herrans massa plankor av alla dess sorter. Kul med lite variation faktiskt men det blir riktigt tungt till slut.

Drog en nitlott och fick en av de värsta övningarna på slutet, burpees!!! FY FAN. Benen ville inte bära mig men jag gav inte upp (att jag inte hoppade ut i plankan är en annan sak, det funkar att gå också) ;)

Aja, nu är jag iallafall hemma och har varvat ner. Ska hoppa in i duschen nu innan jag går och lägger mig. Imorrn är det bodypump som står på schemat, längtar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0