Kanske ska söka nytt jobb!?

Har varit på språng hela eftermiddagen och kvällen känns det som.

Har ganska nyss kommit hem efter att ha varit på ett informationsmöte med Nathalie. En ny privat hemtjänst har kört igång här i stan så vi var där och lyssnade. Funderar på att skola om mig...

Nä, jag skojade bara! Jag trivs väldigt bra inne på mitt lilla kontor så jag blir nog kvar där ett tag tills att jag blir erbjuden en högre tjänst :P Men jag skulle nog trivas väldigt bra med att jobba ute bland människor som jag kan hjälpa på något sätt. Började fundera på detta i somras då pappa blev sjuk.

Jag gillar deras vision som dom har, att skapa en bra relation med kunderna och att man går till samma personer varje gång man jobbar och att man har tid för dom. Det är så jag vill att det ska vara för pappa! 

Snart ska jag hoppa i säng och invänta morgondagen! Ser fram emot eftermiddagen och kvällen och sedan har jag en spännande helg framför mig ♥


Kommentarer
Postat av: Malin

Du skulle gå under psykiskt och ekonomiskt av att jobba på hemtjänst:P Du bryr dig alldeles för mycket om folk och skulle inte kunna "lämna jobbet" när du går hem och vet att någon stackare sitter ensam och fryser!:)

2013-01-24 @ 21:50:58
URL: http://minbebis.com/blogg/forvantansfull

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0