Kaos!

Hela kvällen och morgonen har det varit smått kaos här hemma!

Det började när Malin kom igårkväll. Hon hann bara innanför dörren, ställa ner sina väskor och gå runt och heja på barna så hade ena katten varit på skötväskan och kissat.. Och inte så lite heller. Nästan allt innehåll var dränkt i kattkiss :(

Lite senare så började Maya att skrika, på ett sätt hon aldrig gjort när hon varit hemma. Och hon skrek och skrek och skrek.. nonstop i 1½ timme. Malin, Mats och jag var helt slut när hon till slut somnade, vi tyckte så synd om henne och ingenting vi gjorde hjälpte :(

Vi avslutade kvällen i soffan med lite gott att äta och en massa surr innan vi somnade vid halv 1.

Jag vaknade imorse av att Amanda låg och ropade på mig (trodde det fortfarande var natt), jag klev upp och sedan vaknade resten av familjen när Freja satte igång att skrika! Klockan var iallafall halv 8, Amanda ställde (satte sig) i duschen och jag började plocka lite. När jag skulle hämta tvätten i badrummet för att köra igång en maskin så mötas jag av att det forsar vatten över HELA badrumsgolvet!

Jag frågar Amanda vad hon höll på med och fick till svar: -Jag ville ju ha en pool!

Jo, tack. Poolen fick hon minsann och Mats satte igång att skrapa bort allt vatten innan det rann ner till grannen!

Lite senare fick hon dåligt samvete och sa att: -Det var ju tur att det inte vart en sån pool som det är på badhuset :)

Vi har plockat och tvättat hela dagen och jag har kollat igenom en IKEAkasse med bäbiskläder som jag har fått tillbaka från Malin. Nu ska allt säljas iväg och jag hoppas någon vill ha det! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0