Den bästa stunden i livet

Våra underbara vänner i Karlstad går just nu igenom den bästa stunden i deras liv ♥
Idag kom deras underbart fina dotter till världen.
Jag är så himla glad och lycklig för deras skull.

Det är en sån mäktig känsla att få träffa sitt efterlängtade barn för första gången.
Alla minns väl tiden då man kunde sitta i timmar och bara titta på sin lilla bebis och bli alldeles varm i hela kroppen? :)
Livet får en helt ny innebörd när man får barn.

Jag blir tårögd bara jag tittar på bilden på den lilla sötnosen! ♥
Just nu är avståndet alldeles för långt mellan oss, jag vill så gärna vara med och se denna lilla tjej växa upp.
Förhoppningsvis så ses vi om ca 2 veckor annars blir det i slutet av sommaren!


Jag var tvungen att titta igenom mina förlossningsbilder nu ikväll och det är ju inte konstigt att man blir bebissugen!
 

Det mäktigaste som finns
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0