Att säga hejdå!

Idag kunde jag smita lite tidigare från jobbet för att hinna säga hejdå till Per och Marie innan dom for hem igen!
Det var helt underbart att dom kom upp i helgen men det är lika jobbigt varje gång vi skiljs åt.
Det är dessa gånger jag funderar på om vi inte ska ta och flytta neröver.
 
Förhoppningsvis så ses vi igenom om ca 2 veckor om vi får tag på någon barnvakt ♥
 
 
 


Även om jag var chockad och inte på mitt allra bästa humör i lördags så var din närvaro den bästa överraskningen jag någonsin fått.
Blir alldeles tårögd bara jag tänker på det ♥

Kommentarer
Postat av: Marie

<3 Du är värd det bästa vännen! Och det var det minsta jag kunde göra för dej när jag antagligen inte kan vara med på bröllopet.

2013-06-29 @ 21:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0