Vi saknar en familjemedlem!

Pontus och Vilda har varit innekatter i flera år, men sedan i våras så har dom fått börja vara ute under dagarna medans vi har varit hemma och kan släppa in dom om det behövs.
På kvällarna har dom alltid kommit in när vi lockat och allt har fungerat jättebra.

Igårkväll hade Mats tagit in både Pontus och Vilda men när syrran skulle åka hem så smet dom ut båda två.
Vilda kom fram direkt när vi började ropa men det tog en stund för Pontus innan han kikade fram ur buskarna.
Vi fick aldrig in honom utan han försvann på 2 sekunder då ytterdörren stängdes igen av vinden.

Sedan dess är han spårlöst försvunnen :(
 
Hur less jag än har varit på dom stundvis så gör det så ont i hjärtat när vi inte vet var han är.
Vi var ute länge igårkväll och letade, Mats var ut inatt och jag gick ut det första jag gjorde när jag vaknade imorse.
Men ingen Pontus har synts till!

Mats har varit ute flera svängar idag och nu ikväll har vi gått omkring här i området.
Vi misstänkte att han hade blivit instängd i grannens garage för att Vilda strök omkring där men där var det också tomt.
 
Nu börjar vi bli lite desperata, var kan han hålla hus?
Det är så tomt här hemma...
 
Han har ett färgglatt halsband på sig där vårat nummer står så om någon hittar honom så hoppas jag att den personen hör av sig på en gång.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0