10½ år av kärlek!

Idag "firar" jag och Mats 10½ år.
Blir lika chockad varje gång då jag inser hur länge vi faktiskt har varit tillsammans :)

Det hade jag aldrig kunnat tro då vi träffades, jag gissade på att det skulle hålla i ca 2 veckor.

Ibland träffar man rätt helt enkelt och jag visste direkt att jag aldrig ville släppa taget om honom.
Vi har varit med om en hel del genom åren och trots att vi har utsatts för prövningar så har vi bara blivit starkare och mer säkra på vår kärlek!

Om ett halvår, då  vi firar 11 år så kommer vi att göra det som äkta makar ♥
Det är bara 130 dagar kvar nu till bröllopet.. :)

 


Här var vi inte gamla men hade redan fått vårat första barn.

Jag älskar dig Mats, idag och alla andra dagar.
Tills döden skiljer oss åt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0