Härlig dag med stortjejerna!

Jag fick några riktigt mysiga timmar tillsammans med Nora och Amanda idag.
Först var vi på stan och shoppade lite :)
Amanda köpte ett par solglasögon, Nora ett par örhängen och jag fick med mig lite nytt smink hem!
Jag hade ett presentkort på HM så jag betalade bara 28:- själv.
Älskar "gratis" shopping ♥

 Efter turen på stan så for vi och köpte en massa gotta som vi tog med oss till bion.
Vi såg Sune i Grekland och den var faktiskt riktigt rolig!

Alla var nöjda efter dagen och jag fick lite ny energi :)

Imorgon drar vi till gymmet allihopa efter frukosten och sedan har vi inget alls inplanerat.
Vi får se vad vi hittar på för något.
Hoppas på att Freja är piggare och att det är fint väder så vi kan vara ute en stund :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0