High on life ♥

Det har visst varit lite tyst här idag :/

Jag har tankat energi hela dagen och nu sitter jag i soffan och varvar ner och bara njuter!
Solen har lyst hela dagen och det blev mycket varmare framåt eftermiddagen då jag hämtade barnen.

Tjejerna fick äta middag med farmor idag medans jag och Mats for ner på gymmet.
Jag var på ett body pump pass och Mats cyklade och tränade knät litegrann.
Det är så himla skönt att komma iväg och röra på sig :)

Jag ska från och med idag ändra mitt tankesätt då jag är på gymmet.
Jag drar mig undan om det är mycket folk där och vågar inte ta för mig pga att jag får för mig att alla står och glor på mig och undrar vad jag håller på med..
Jag jämför mig med alla andra som är vältränade och som har full koll på allt som har med träning att göra.
BIG FAIL!

Jag är där för MIN skull och utgår ifrån MIN kropp och MINA förutsättningar.
Jag kan inte jämföra mig med alla andra som orkar mycket mer än mig och är 100 gånger starkare.
Jag är nybörjare och det har alla varit någon gång!
Jag ska sätta upp rimliga delmål som inte ligger så långt borta så att jag orkar hålla fokus på träningen och tycka att det är kul.
Allt för många gånger har det skapat ångest för att jag vill ha den där superkroppen helst inom en vecka.
Det kommer att ta tid att komma i mål, det gäller bara att fortsätta kämpa.
Inget kommer gratis :)

Så här lycklig känner jag mig just nu! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0