Bröllopsgenomgång!

Nu har vi varit och träffat prästen, en riktigt trevlig sådan! :)
Vi har gått igenom ordningen för vigseln, bestämt psalmer och övrig musik.
Som tur var så hade vi en liten sekreterare med oss som skrev ner allt, har redan glömt hälften av vad han sa.

Vi fick även öva på att säga löftena, snacka om att jag var nervös!
Hur ska det gå på självaste bröllopsdagen?!
Jag kommer att stå och fnittra som ett litet barn :)

Pappa var också med och det var jättekul!!
Är så glad att han får vara med på den här stora dagen, det trodde jag inte skulle vara möjligt för 1 år sedan..

Allt känns jättebra och jag läääängtar!! 

Min stora kärlek är snart min man ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0