Livet är så jävla orättvist!

Tänker mycket på en vän just nu som går igenom samma helvete som vi gjorde för ca 1 år sedan.
Livet är så jävla orättvist ibland, blir så himla ledsen.
Jag som sa att jag inte ens önskade att min värsta fiende skulle behöva gå igenom det som vi gjorde och nu är det en av mina allra bästa vänner som måste göra detta.

Mycket minnen väcks till liv och skapar fruktansvärd ångest.
Det gör ont i hela kroppen och jag inser att jag inte ens har bearbetat hälften av allt som hänt det senaste året.

Men jag hoppas att min erfarenhet kan vara till lite hjälp en sån här gång och att jag kan stötta min vän.
Livet är så skört, man vet aldrig när det vänder.
Från en sekund till en annan så förändras allt och ingenting kommer någonsin att bli sig likt igen.

Jag vill att du ska veta att jag alltid finns här för dig, vilken minut som helst på dygnet!
Du behöver inte känna att du ringer olägligt eller att du inte vill "störa".
Jag hjälper dig med vad som helst!
Jag åker med dig jorden runt om det behövs. 
Du finns i mina tankar hela tiden ♥ 

Hoppet är det sista som överger oss, glöm aldrig det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0