Livet med IBS

Vissa dagar är jag mer svullen än andra.
Igår och idag har jag varit extremt svullen på eftermiddagarna.
Magen känns som en spänd ballong och är "tung".

När jag är svullen på jobbet och visar mig ute i korridorerna så drar jag in magen eller gömmer den under en stor tröja/kofta.

Funderar på om jag ska börja skriva någon slags matdagbok och se om det är vissa tider i månaden som jag är mer svullen eller om det kommer efter vissa maträtter.
Har ju inte hittat någon speciell "bov" ännu eftersom jag kan svälla upp av ett glas vatten.
Men det kanske är en idé ändå?

Det är fan inte kul att se ut så här!
Alla tröjor blir för korta och jeansen trycker åt så jag får ont.


Gravid i vecka 20?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0