Möte med prästen

Herregud! När man haft en sån här intensiv helg så borde man få en extra ledig dag..

Haft fruktansvärda drömmar inatt och känner mig helt mosig i skallen.
Håller på att frysa ihjäl så jag har slängt på mig en filt över axlarna, förhoppningsvis får jag upp lite värme på rummet snart.

Jag visste att jag hade något inplanerat idag men kunde inte komma på vad.. blev lite snopen när jag öppnade kalendern och ser att vi ska träffa prästen ikväll.
Det hade jag helt glömt bort.. Nora har match ikväll och vi har inte styrt upp någon barnvakt.
Vi hinner skjutsa Nora till samlingen iallafall och med lite tur kan hon åka med någon hem :)
Amanda och Freja får helt enkelt följa med!

Har en del inplanerat i veckan och på måndag åker jag till Stockholm över dagen! :)

 

Nä, dags att montera ihop hjärnan och jobba på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0