Taggad tjej!

Håller på att längta ihjäl mig till imorgon.
Klockan kommer att ringa tidigt och det kanske inte är så trevligt men en hel dag med innebandy väntar :)

Nora har sammandrag här hemma i stan, jag hinner se de 2 första matcherna men sedan måste jag iväg till våran match.
Har nog aldrig varit så laddad förut, kanske beror på att träningarna har gått bra den här veckan och att fötterna känns jättebra!

Vi har barnvakt tills på söndag så efter matchen ska vi umgås med Ida och Jonas hela kvällen och natten.
Vi ska spela lite spel, dricka lite öl och cider och ha skitmysigt :)

Vill att det ska bli lördag NU!!
Men först måste jag vänta in Idol och se vem som får lämna ikväll.. har mina misstankar om vem det blir men jag håller tummarna för att det inte blir så ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0