Jävla tjutande!

Dagen blev inte så jäkla intressant igår.
Som jag nästan misstänkte så fick jag åka hem efter halva dagen på jobbet och lägga mig.

När jag vaknade imorse mådde jag ännu sämre.
Det gör ont i bröstet när jag tar djupa andetag och mitt på dagen någon gång så började det tjuta i mitt vänstra öra igen och det tjuter fortfarande.
Fruktansvärt frustrerande!
Jag hoppas verkligen att det ger med sig under natten...

Är riktigt ljudkänslig och när alla barnen drog igång sina lekar så ville jag springa och gömma mig någonstans.
Men nu är det ganska lugnt och skönt.

Nora och Amanda sitter i köket och äter kvällsfika och Mats kikar på hockeyn.

Blir en lugn kväll som vanligt och jag ska försöka kurera mig med lite chips och glass :P
 
 

Kommentarer
Postat av: Mats

Du må vara sjuk men vacker som en dag ändå

2013-10-09 @ 00:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0