Bröllopsresa bokad ♥

Fick en riktigt kass start på dagen idag.
Var riktigt trött och efter en massa gap och skrik hemma så kunde jag inte vara annat än irriterad när jag kom till jobbet.
Det släppte lite efter att jag hade fått prata av mig lite med Ida :)
Jag skulle byta ut mitt tjänstekort och då blev jag av med alla behörigheter och kunde inte jobba på hela dagen!

Men dagen blev riktigt bra till slut ändå..
Vi har bokat vår bröllopsresa ♥
Tanken var att vi skulle ha med oss lite sällskap också men det gick inte riktigt ihop :/
Vi får åka tillsammans till våren eller något istället!

Efter jobbet skyndade jag mig hem och packade mina badkläder och sedan spenderade jag 3 timmar på relaxen tillsammans med några kollegor.
Det var riktigt skönt och avkopplande!

Nu har jag slagit mig ner i soffan och väntar på fotbollen.
Chips, godis, dricka och 2 av mina kärlekar ♥

Kan det bli bättre? :)

 


25/9 åker vi till Playa del Ingles men det känns fortfarande overkligt!! :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0