Årsresumé del 3


Det här var den månaden som vi hade väntat på hela året!
Våra fina vänner Per och Marie fick sin underbara lilla dotter i början på månaden, som vi hade väntat och längtat :)
Jag färgade håret igen för att få det så där blondt som jag ville ha det till bröllopet.
Tjejerna tältade ute på gården, vi solade, badade, gick på promenader och träffade vänner.
Jag blev rejält överraskad med möhippa nr 2, den enda barnfria och lediga helgen helt utan planer innan bröllopet :)
De som inte kunde vara med på första möhippan var nu samlade!
BRÖLLOPET, allt blev bättre än vi önskat och hoppats och nu blev jag äntligen fru Skoglund efter nästan 11 år tillsammans ♥
Jag har skrivit allt om bröllopet här om ni är nyfikna att läsa om den bästa dagen i mitt liv.



Två fotbollscuper hann vi med i början på månaden, det gick riktigt bra för tjejerna!
Amanda gjorde sin första fotbollsträning och hann spela någon match innan säsongen var över.
Jag var på gymmet, badade och solade. Kom tillbaka till något känslomässigt kaos men det gick ganska snabb över som tur var.
Var till tandläkaren som konstaterade att jag fortfarande inte hade några hål i tänderna och så fick jag tid för att kolla upp min käke som knäpper.
Vi var på ett väldigt fint bröllop, min kusin gifte sig 3 veckor efter oss :)
Freja fyllde 2 år och dom stora tjejerna var med deras farmor till Stockholm och skolan drog igång igen.
Nora började i 4:an och Amanda i 1:an ♥



Nora fyllde 10 och Mats 29.
Nathalie och Jens fick sitt andra barn, en liten kille den här gången så det blev lite bäbismys.
Maya fyllde 1 år och jag och Mats "firade" 11 år tillsammans.
Jag hade lite lyxig egentid och var på relaxen men några från jobbet och så gjorde jag min allra första innebandyträning någonsin efter mycket funderande.
Jag är glad att jag vågade mig dit, älskar att spela innebandy!
Jag och Mats åkte på vår bröllopsresa till Gran Canaria, Playa del Ingles.
Vår första utlandsresa tillsammans men absolut inte den sista.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0