Årsresumé del 4


Jag och Mats inledde månaden med att bli rejält sjuka direkt då vi kom hem från Gran Canaria.
Jag åkte på bihåleinflammation och var sängliggandes i nästan en vecka.
Sedan fortsatte jag att träna innebandy, köpte ett par nya skor och fick riktigt ont i fötterna, köpte ytterligare ett par skor som var lite bättre men fötterna fortsätter att jävlas ibland och är inte riktigt helt bra än.
Vi var och kollade på Nora när hon hade innebandysammandrag i Ö-vik och Amanda började spela handboll.
Sedan var det dags för halloween och en massa fester! :)



Var och undersökte fötterna och det visade sig att jag hade början till hälsporre på båda fötterna och fick göra 3 st stötvågsbehandlingar som är bland det värsta jag varit med om!
Amanda slutade spela handboll och började spela innebandy som resten av familjen ;)
Jag hade några riktigt dåliga dagar, började bli förkyld igen och kläderna verkade ha krympt över natten.
Men några höjdpunkter var när vi hade en spelkväll med Ida och Jonas och då jag och tjejerna var med Malin och Maya på himlabadet.

Årets sista månad och förmodligen den månad som det hände allra mest bortsett från juli då vi hade fullt upp med bröllopet.
Vi fick en jäkla massa snö i början av december men den försvann ganska så snabbt igen och sedan har det inte kommit nån mer snö.
Vi har möblerat om här hemma 2 gånger, jag har ätit julbord med jobbet, Freja har matvägrat och varit allmänt hängig och Mats har varit på akuten pga magsmärtor.
Det har varit luciafirande och stormen Ivar hälsade på.
Jag och Mats har varit hos frissan och blivit fina i håret och så har vi såklart firat jul i dagarna 3!
Året avslutades med en lång skön promenad med mycket fotografering och Nora har haft en massa tjejmys med några kompisar.


 
Det har varit ett riktigt bra år och det har varit roligt att titta tillbaka i bloggen och minnas alla fina stunder vi har haft tillsammans ♥
Nu ser jag fram emot ett nytt år som jag tror kommer bli minst lika bra som 2013 om inte bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0