Lattjo lördag!

Det är inte förrän nu som jag har slagit ner arslet på stolen och kan koppla av lite! :) Vi var ju och träffade pappa några timmar då han var hem på permis, vi åt farmors goda mat, pratade och kramades! Han såg pigg ut men skulle behöva klippa sig och raka mustaschen :P På onsdag flyttar han hit till stan och det ska bli så skönt! Vi kommer att ha nära att åka för att hälsa på och det sägs att det är mycket bättre rehab här uppe än nere i Sundsvall :D Efter att vi hade träffat pappa och dom andra så for vi hem till Malin och Emil och kollade in nya lägenheten. Den var mycket finare nu när det var möblerat än när jag var och tittade på den med Malin då den stog tom. Det kommer bli så bra för dom och bättre planlösning går det nog inte att ha nu när dom ska få bäbis vilken dag som helst ♥ Nu ikväll har jag varit på gymmet med Nathalie, vi körde lite armar och bröst. Men det är något fel på mig för jag känner INGENTING i bröstet när jag tränar. Antingen så beror det på att jag har alldeles för grymma bröstmuskler eller så har jag för svaga axlar som får ta all stryk ;) Nu har jag förslappat mig sedan mätningen sist så nu måste jag skärpa till mig och hitta den rätta motivationen! Nu ska jag förflytta mig till soffan där Mats sitter och dra en vinnare i tävlingen om ett presentkort hos kalaslagret och så ska jag ju visa alla fynd jag gjorde idag ;)


Kommentarer
Postat av: Yohanna - mamma till 2 :)

Vad har din pappa permis ifrån? Prova att köra jättelätta vikter när du kör bröst, och NÖÖÖÖÖT så att du blir helt slut i muskeln.. satsa på kontakt, för vid kontakt får du effekt!

2012-08-25 @ 22:30:32
URL: http://maiplu.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0